Tűzhely...

Hozom a lélek tüzét, ahogy mások is teszik, hátha van ki melegedni is akar miközben a sötétségre nyílik szeme Mindez akkor jutott eszembe, amikor házam ajtaját bezárva elindultam kormánykerékbe kapaszkodva - hogy gyors legyek - az emberek közé víve múltjukat, jelenüket festve a jövőjük érdekében. Gondolkozva azon, van e a játéknak Teremtőjét utánozván joga hozzá…

Friss topikok

bővebben...

...hogy megismerjük egymást, meg kell értetni magunkat, el kell fogadni a másikat, példát kell mutatni... és kell a hit, az alázat hozzá...még akkor is, ha könnyebbnek tűnik megölni a másikat...mindig van erősebb...századonként egy, aki menetközben mondja meg...csak nem ismerjük fel...rövid felvillanások között hosszú a sötétség...a test fenntartása most fontosabb?

bevezetés az értelembe - a látás

2010.05.02. 05:40 | Nagyerdessy | Szólj hozzá!

Címkék: vomatozás

 

Minden tiszteletem annak az embernek, aki megvallja hitét, és embertársai elé teszi megmérettetésre, vagy követésre ajánlva.

Én szeretem az ilyen embereket. Talán azért, mert kitartó, nem erőszakos, vagy alattomos, nem akar becsapni, meggyőzni, milyen hülye vagyok, ha nem látom az általa képviseltek erényeit, eredményeit. Csak megmutatja, és kiáll mellette. Tiszteletben tartja másságom, de kíváncsiságom felkelti az övé iránt. Beszélgetni akar velem. Meghallgatni engem. Segít eligazodni önmagamban önmagamhoz mérten. Értékrendet mutat magából. Mért hogyanjának mikéntjét, ami nála működik. És sorolhatnám pro és kontra azt, amit mutat, és amit én látok. Aztán beszélhetnék még arról is, mit akarok én látni, hogyan, s miért. Meg arról is, miért akarom ámítani magam.

Hogy miért jutott eszembe e gondolatdömping? Ültem székemen a kora tavaszi napsütésben, hátamat a meleg sugaraknak dűtve, amikor négy férfi köszönt reám jólöltözöttségükből, hónuk alatt könyvekkel, vállukon közepes alakú táskával. Meglepődtem, mert a mi szegénységünkben szokatlan eme jólöltözöttség, és nemigazán beszélgetnek egymással az emberek. Azt mondják, ezt hozta a politika eme fázisa. Hamar kiderült, hogy meg akarják mutatni hitüket, s azt, miért jobb az, mint a többi, s mi nekem belőle a követési előnyöm anyagilag, és lelkileg. Furcsállották ugyan, amiért nem ismertem fel egyből az ő igazukat, s nem álltam követőik közé. Néhányszor próbálkoztak még, majd lenézően távoztak.

Én meg ültem Jézussal a szívemben féltéli öltözetemben a székemen, és élveztem a tavaszi Nap sugarának cirógatását arcomon, kezemen, és engedtem, hogy bebújjon ruhám alá is. Vártam a nyarat, hogy árnyékban majszolhassam a gyümölcsét.

2010-04-30

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzhely.blog.hu/api/trackback/id/tr101967775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása