Tűzhely...

Hozom a lélek tüzét, ahogy mások is teszik, hátha van ki melegedni is akar miközben a sötétségre nyílik szeme Mindez akkor jutott eszembe, amikor házam ajtaját bezárva elindultam kormánykerékbe kapaszkodva - hogy gyors legyek - az emberek közé víve múltjukat, jelenüket festve a jövőjük érdekében. Gondolkozva azon, van e a játéknak Teremtőjét utánozván joga hozzá…

Friss topikok

bővebben...

...hogy megismerjük egymást, meg kell értetni magunkat, el kell fogadni a másikat, példát kell mutatni... és kell a hit, az alázat hozzá...még akkor is, ha könnyebbnek tűnik megölni a másikat...mindig van erősebb...századonként egy, aki menetközben mondja meg...csak nem ismerjük fel...rövid felvillanások között hosszú a sötétség...a test fenntartása most fontosabb?

Múltamból reád versem margójára

2009.07.10. 16:02 | Nagyerdessy | Szólj hozzá!

Címkék: vonatozás

Tudod! annyian mondták már akkoriban nékem, hogy jó, jó, szépek és csábítóak az önmarcangoló írásaim, de miért nem írok szerelmes verseket. Talán nem vagyok szerelmes?!

Meghökkentem. Szerelmes verseket? Minek! Hisz nekem feleségem van már harminc éve, és nem kacsingatok tiltott gyümölcs felé. Meg az én dolgom, miért, s hogyan imádom. Intim szféra. Csak az enyém, meg az övé. A kettő meg egy és ugyan az. Aztán meg miért ne írnék. Hisz mindenki szerelmes, és tudja mi az. Úgy gondoltam, firkantok egy párat. Aztán csak ültem a gép előtt, s nem tudtam a cél érdekében összerakni a szavakat. Sokáig bosszantott a dolog, míg rá nem jöttem, amit én érzek, az már nem szerelem. Mármint a hétköznapi értelmében. Már felemelkedtünk rajta. Egymás darabjaivá lettünk. Egy lélek, két test. Furcsa ezt mondanom, de így van. Ezért nem csak szerelmes vers, ami alább jön.  Egy fénypontnyi titok, ami lehet, hogy néked is segít társad felé induló mozdulatodban megtalálni a legkisebb közös nevezőt, mielőtt hozzája érsz. és amire nem gondoltam; sokkal többen szeretik a szerelmes verseimet. Talán azért, mert őszintén pozitív.

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzhely.blog.hu/api/trackback/id/tr761238901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása