Tűzhely...

Hozom a lélek tüzét, ahogy mások is teszik, hátha van ki melegedni is akar miközben a sötétségre nyílik szeme Mindez akkor jutott eszembe, amikor házam ajtaját bezárva elindultam kormánykerékbe kapaszkodva - hogy gyors legyek - az emberek közé víve múltjukat, jelenüket festve a jövőjük érdekében. Gondolkozva azon, van e a játéknak Teremtőjét utánozván joga hozzá…

Friss topikok

bővebben...

...hogy megismerjük egymást, meg kell értetni magunkat, el kell fogadni a másikat, példát kell mutatni... és kell a hit, az alázat hozzá...még akkor is, ha könnyebbnek tűnik megölni a másikat...mindig van erősebb...századonként egy, aki menetközben mondja meg...csak nem ismerjük fel...rövid felvillanások között hosszú a sötétség...a test fenntartása most fontosabb?

szín meg az ész

2011.08.18. 13:07 | Nagyerdessy | Szólj hozzá!

Hány éve színészkedem? Gondolkodnom kell.

Mivel a szüleim az igazság fontosságára és követésére nevelt, az óvodába még ez volt a valóság,  s nem éreztem a hátrányát. Az általános iskolában szembesültem először - úgy a harmadikban -, nem nagyon megy a színészkedés a feleléskor. Hiába tudtam kilencven százalékban, eladni a tudásomat már csak ötven százalékban sikerült. Jegyeimen meg is látszott. Kezdtem irigyelni azokat, akiknek a kevés tudásukat úgy sikerült eladniuk a tanárok felé, mintha az egész birtokában lennének. Aztán lassan megtanultam kinél lehet és kell színészkedni, s ki nem viseli el. Ez volt az élet. Elfogadhatóvá vált. És kezdtem élvezni is. Aztán Makón - József Attila jelenlétének képzetében - úgy döntöttem, vége! Nincs színészkedés, csak a valóság, s ennek viselem is a terhét. Nehéz teher volt a pár súlya alatt lélegezni. Majdnem ki is csaptak. Aztán mégis sikerült a három szám különbségű érettségi. Ami azt jelentette, ha év végén kettes voltam, és érettségin jeles lettem, akkor menni kellett pótvizsgázni. Ezért nem lettem jeles. Aztán a tudással felvértezve kiléptem a nagybetűs életbe, ahol nyíltan csalt mindenki, és kiröhögtek, amikor jeleztem, nem így tanultam. Nem habos torta az élet! Mindig az arcomba dobták. És tényleg keserű volt. S teltek az évek.

Hány éve is színészkedem? Gondolkodnom kell...

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzhely.blog.hu/api/trackback/id/tr53162616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása